Friday, January 16, 2009

What I do Today lolz

Pagi tadi aku bangun selepas Subuh aku tak mau tido, because of Bad-hair day... and ada tusyen pagi ni...
Aku tak berenti2 nak menggayakan rambut aku walaupun hanya dapat bergaya kat halaman rumah LOL ...yer la, kat luar kena pakai tudung~ xD
tengok rambut aku,panjang belakang, pendek kat depan, tak boleh nampak gunting...
terus *cut-cut-cut* ..tak perlu risau, dah lama aku reti kerat rambut sendiri, macam dah hairstylist-persendirian la plak jadinya...:3 ..
Pagi tadi 30 minit sebelum nak gi tusyen, aku sempat kerat sikit demi sedikit, rambut aku ni pendek je, panjang2 jadi rimas, panas...
selepas sudah mengkerat, ini hasilnya:



hensem kan?tegak sangat ke?nak colouring lain ke?


FYI ; SAMPAI MATI PUN AKU TAKKAN WAT GAYA CAMNI!!!! D:

ehe :D
gurau je, sudah tentu aku takkan gaya giler cam anime-ish gitu, yang pasti yang biasa,casual style, yeap, casual is FTW ,yang bersesuaian ngan citarasa meganekko (4-eyes) macam aku, aku berjaya buat stail rambut camni :

from the side



front


"ano... daijoubu kana...?"
:DD yang pasti. teramat, memuaskan xDD

tapi selepas ni aku nak simpan dah rambut aku, nanti habis skolah boleh simpan panjang2, nak try cara baru lak, yahh xD

No comments:

DicksSportingGoods.com Coupons
HTML Hit Counters