Saturday, January 17, 2009

Deco-Week!

Di sekolah aku, akan diadakan Pertandingan Kelas Tercantik-Bersih-Kemas setiap bulan... Kelas yang menang akan mendapat Piala pusingan bagi tempat Naib Juara, jika memenangi Kelas Tercantik 3 kali berturut2, kelas tersebut akan mendapat 1 atau 2 Hamper!

hehe...kelas aku dah mengalami nya...xD...
tahun lepas,iaitu tahun 2008, my class, 4SC3,
memenangi title kelas tercantik, 4 atau 5 kali berturut2 xD dapat 2 hamper besar dan 1 hamper kecik xD..
2 hamper besar kitorang bukak untuk jamuan kelas, dan yang kecik simpan..
pada suatu hari,kejadian yang lawak malah, rage-day xD.. ketika kelas kami hanya sehari saja pintu tak dikunci, kelas kami diceroboh oleh budak2 petang, iaitu sama ada budak Form 1 atau Form 2, mari menjamu dalam kelas kitorang secara, uncoincidence *_*...hamper kecik tu habis budak2 toyol tu makan, kecuali tin biskut.... lawl... sisa2 biskut berlambak dalam tu...
wakakaka...padan muka kitorang... priceless .. xD

okk, kelmarin, kitorang sekelas bercadang nak berjumpa pada pukul 3:30pm, di dalam kelas, untuk start menghias desu~

tampal cantik2 yer wahai adik2 ku, lolz

sewaktu memberi cadangan

Our Homeroom Teacher(baju red) bersama anaknya, turut serta membantu kami :D

byebye ittekimasu (aku pergi dulu)~

Kelmarin memang la letih, 1) menghias of coz, 2) aku ada aktiviti rumah sukan(Blue Team)..
kena lontar peluru *_*...itu untuk test keupayaan dan skill setiap orang supaya dapat mewakili Rumah Biru dalam acara Lontar peluru..yeyeh :3

sebelum balik, iaitu pukul 6, budak2 petang ada perhimpunan waktu tu, yesterday kan sunday,
aku ternampak spesies2 aneh yang berwarna biru..
banyak gak
budak2 perempuan yang haru-biru,lawlalawakaka


anyway,aku terpaksa balik awal sebab aku takleh menanggung stress dan keletihan melampau,
i might collapse >_>...jadi, pukul 6 aku dah turun, beli air ice-cold fresh oren x3...
lol..."OKAWARI!!" ...tak sangka aku gi beli 2 gelas air oren...memang dahaga terlajak masa tu..
lolz

apa2 pun aku doa-kan kelas aku akan menang lagi untuk tahun ni,
wanna keep that in Science 3 memo-rizz ;D

5Science 3 For The WIN!

No comments:

DicksSportingGoods.com Coupons
HTML Hit Counters