Tuesday, December 02, 2008

The Bad Luck

bad luck eh..itulah aku, lahir pada 13 haribulan Janurary 92~ perlukah percaya nombor 13 tu nombor malang?..50/50, tak perlu taksub sangat dengan kepercayaan camni, tak baik untuk kesihataan xD..
anyway,I'm hungry, sick, sleepy...
dari tadi tak berenti batuk, jenguk dapur, nasi dalam periuk dah habes, ada sebungkus roti gardenia baru beli, ada teh o panas tapi dah 'cetek'... takde apa yang hendak dibuat, melainkan, melihat kakak aku ngan adik aku main monopoly..

lama2 memang dah rasa boring main game ni je..sebab takde orang nak main sama2 =(..sedih kan?..
anyway pasal makanan, malam aku jarang makan, buat maggi ke,grill burger ke..roti bakar kaya pun takde masalah xD...ooh sekarang takde selera nak makan sebab batuk, so supper untuk malam ni hanyalah; UBAT BATUK ....ugh tak sedap tapi terpaksa >_>

Petang tadi berlaku satu kejadian yang tak diingini kepada kucing kesayanganku, dia kena pijak kereta..tapi nasib baik yang amat hanya kaki dia je yang terkena, secara tak sengaja ayah aku undur kereta bukan laju sangat...dah sedap sangat eh terlentang kat parking kereta tergeliat sekor2 :3...btw nama kucing aku tu Ai (eye) ..Ai tu sbenarnya Love,tp bunyi sama cam Eye..lantaklah,sebab mata die comel x3..
aww..lookie that..so kawaii...so puffy, aku mengesahkan kecederaan Ai-chan tu tak kritikal, boleh berjalan walaupun tampak seperti ia takleh nak gerakkan kaki kiri nye..
moga beransur pulih yer Ai-chan :3...

yer tak hujan, masa on the way beli pisang goreng tadi, basah2 punye jalan, mujur takde pacat,
pandang kiri kanan, situ banjir, separas buku lali je...

takde orang...aku sangka ada sekor zombie akan muncul dah, duk sehati berdansa atas air nyanyi lagu Beat it~!!...daydream apa petang buta camtu..x).. lawl

okie dopey, time to loosen up aight..x)

dua ekor kucing berlari,
apsal selalu kata begini,
apa pun kita teruskan lagi,
sampai la kita mati..

fuh! seksi giler pantun aku (tak pun).. lol

share la laagi! from the Chatmonchy's Miminari album,
Chatmonchy - Weekend no Maboroshi.mp3

No comments:

DicksSportingGoods.com Coupons
HTML Hit Counters