Friday, December 05, 2008

100th+ This is SPARTA!


huhu, i just found out that my blog web counter hits 100th+, thank you for visiting my blog,
owh, i just wrote everything in English...:3.. well that won't last long, i'm not even good at english though...

ok BM+rojak version:

memandangkan blog aku dah di-hadiri 100x dah, entah la, orang yang sama macam aku ke, sebab aku la paling kerap kali visit blog aku..lol xD..
apa2 pun, jika 100 ke 500 ke sekalipun, saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih sebab sudi jeling2 masuk dalam ni...maaf la kalau ada yang aku post tak interesting ke, aku buat blog pun semata2 nak meng-SHARE ^^....dalam dunia sebenar aku agak kedekut jadi dalam alam maya ni boleh la aku jadi generous sket~

sejak Mediafire ni gila2 dah, aku kena cari sumber meng-upload yang lain..tapi nak upload slow la pula...
anyway, till the next time =D arigatoo 'masssu~

1 comment:

whoami said...

guna zshare atau fsend..
mediafire aku da tak guna da skang sebab heavy

DicksSportingGoods.com Coupons
HTML Hit Counters